Przeskocz do treści

Okresy zakupowe w handlu

8 okresów zakupowych w handlu

Przez cały rok w handlu są okresy wzmożonych zakupów .

  1. Okres sylwestrowo- noworoczny 
  2. Walentynki 
  3. Wielkanoc
  4. czas wakacji i wypoczynku
  5. Początek toku szkolnego
  6. Okres Święta zmarłych 
  7. Wyprzedaże czarno-weekendowe 
  8. Czas szaleństwa Bożonarodzeniowych zakupów

Aż 8 razy w roku handel odnotowuje niewspółmiernie wyższe zyski niż zazwyczaj .

Według przeprowadzanych badań w Polsce wydatki rosną szybciej niż w pozostałych krajach Europy . A głównym miejscem zakupów są sklepy stacjonarne .

Dużą część budżetu wydajemy w ciągu roku na prezenty , jedzenie , ubrania, elektronikę . W naszym codziennym życiu niezbędne są też kosmetyki , środki czystości . Nie wspominając już o wydatkach okresowych na małe lub większe remonty naszych mieszkań i domów.

Wszystkie te okazje są dobrze znane handlowcom i do każdej przygotowują się z wyprzedzeniem .

A my Polacy nadal kochamy zakupy 🙂 I mimo , że e-handel w Polsce rozwija się dynamicznie to nadal wolimy iść do sklepu czy galerii , pooglądać wszystko na własne oczy, móc dotknąć , powąchać .

A gdyby tak choć część tych wydanych pieniędzy mogła wrócić z powrotem do naszego portfela ? Myślę , że chyba każdy by tak chciał .. Ale nie każdy podejmie decyzję by zacząć działać w kierunku realizacji tych założeń 🙂 

Views All Time
Views All Time
147
Views Today
Views Today
2

komentarze